is het mogelijk om een soort administratief thuiswerk te doen?

ik heb nu een baan voor 32 uurper week en wiltwee tot drie honderd euro per maand extra gaan verdienen door in het weekend te gaanwerken, maar dan thuis

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
12 jaar geleden
Grote kans dat je uiteindelijk minder verdiend, omdat je ineens meer belasting moet betalen.

Antwoorden (3)

Ja hoor, dit is mogelijk.
Er zijn verscheidene site's die dit soort werk aanbieden, kijk dan wel of de site betrouwbaar is en je niet vooraf iets hoeft te betalen. Je kan eventueel ook langs een uitzendbureau voor dit soort zaken. Als je namelijk thuiswerk wilt zal een baasje vaak wel eerst willen ontmoeten voor je zijn administratie gaat doen, i.v.m. geheimhouden, antecedenten enzovoorts.
Succes ermee..!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou het niet via een organisatie doen ofzo en ook niet via het uitzendbureau. Dan blijft er namelijk veel geld aan de strijkstok hangen. Als je het opvoert als bijverdienste bij de belasting, moet je wel gewoon belasting betalen. Het kan wel zijn dat de belastingdienst vindt dat je een onderneming bent en dat je dan dus een inschrijving bij de KvK moet hebben met alle administratieve rompslomp van dien. (Is op zich niet moeilijk als je even weet wat je moet doen en verder geen ingewikkelde situatie hebt, maar veel mensen zijn er 'allergisch' voor.)

Maar je kunt dus langs het belastingkantoor gaan, daar voorleggen wat je plannen zijn en kijken of je het dan van hen als bijverdienste mag aanmerken.

Vervolgens kun je dan het heft in eigen handen nemen en zelf opdrachten vinden en uitvoeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedrijven laten niet zo makkelijk de administratie
doen door een particulier,ik zou je aanraden om een advertentie te zetten in zo,n h.h blad,misschien dat daar
op gereageerd wordt, je kan ook belasting aangiften
gaan doen, daar is meestal wel belangstelling voor,
zeker bij ouderen, die dat zelf te moeilijk vinden.
Suc6